29 februar 2012

29 februar.

Jeg har ikke haft tid til at ligge billeder ind med nogle af de ting jeg har lave de sidste par uger......


 8.FEBRUAR

Stegepander til swaps QuicKutz

12. FEBRUAR
Snemænd og mit bord med alle tingene samlet, der blev lavet til swaps QuicKutz


 14. FEBRUAR
Besøg af mit gudbarn Isabella, hun havde igen mellemørebetændelse for 5-6 gang, godt at hun er glad for sin penicillin...


24. FEBRUAR
Blomster fra mit nye job....


29 FEBRUAR
Jeg har lavet 25 stk. indbydelser på bestilling til en konfirmation.
 






 


































3 kommentarer:

  1. Hold da op med lækre diecuts!!
    Det super hyggeligt med de swaps ;)

    Skønne billeder fra en lille blog dagbog :)

    SvarSlet
  2. Lækre diecuts.
    Dejligt blogindlæg.

    SvarSlet
  3. Hejsa.

    Håber alt er vel hos dig. Sikke et skønt gudbarn du har ;o)

    Flot buket og et stort tillykke med dit nye job :) Jeg kan se du kommer til SAM, så vi mødes jo nok, indtil da pas godt på dig selv og dine kære.

    Knus Maria

    SvarSlet